NOR GARA

NOR GARA

Fraisoro Eskola Lanbide Heziketako ikastetxe publikoa da eta arloak: nekazaritza-abeltzaintza, basogintza, natur ingurunearen kudeaketa, lorezaintza eta loregintza dira.

Gure eskaintza integrala da. Batetik, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailarekin Lanbide Heziketako Zikloak –erdi eta goi mailakoak- eskaintzen ditugu eta bestetik, Lanerako Prestakuntza, dagokion erakundearekin elkarlanean.

fraisoro-eskola-nor-gara

Fraisoro Eskolak 100 urte baino gehiago daramatza lehen sektoreari zerbitzua ematen. Beti ere sektore honen lehiakortasuna hobetzeko asmoz, prestakuntza, enplegu eta ekintzailetza zerbitzu integralen bidez. Ikuspuntu berritzaile eta aurrerakoi batekin.

Zuzendaritza-taldea:

Zuzendaria:
Aitziber Gartzia
agartzia@fraisoroeskola.eus

Ikasketaburua:
Marijose Maiz
mjmaiz@fraisoroeskola.eus

Idazkaria:
Joxe Jabier Ormazabal
jjormazabal@fraisoroeskola.eus

Idazkaritza:

Yolanda Legarra.
fraisoro@fraisoroeskola.eus

Ekintzailetza arduraduna:

Jexux Calvillo
jcalvillo@fraisoroeskola.eus

Lanerako prestakuntza:

Arduraduna:
Beatriz Eguzkiza
beguzkiza@fraisoroeskola.eus

Departamentuak:

Lorezaintza:

Departamentuburua:
Amaia Beldarrain
abeldarrain@fraisoroeskola.eus

Departamentukideak/irakasleak:
Itziar Gastesi, Arkaitz Rezola eta Bakarne Aranaga.

Nekazaritza:

Departamentuburua:
Pello Olano
polano@fraisoroeskola.eus

Departamentukideak/irakasleak:
Pili Ibañez de Garayo, Joxe Jabier Ormazabal eta Iñaki Olaitz.

Basogintza:

Departamentuburua:
Maixa Otegi
miotegi@fraisoroeskola.eus

Departamentukideak/irakasleak:
Itxaso Garay eta Xabier Muruamendiaraz.

HISTORIA

Jada badira 115 urte baino gehiago Fraisoro NE Gipuzkoako eta EAEko nekazaritzaren eta abeltzaintzaren zerbitzura dagoela. Hain zuzen, 1898ko irailaren 7an inauguratu zuten “Casa Modelo Fraisoro” izenekoa, Gipuzkoako Foru Aldundiaren ekimenez, zientzia eta teknologia oinarri zituela.

nor-gara-historia

Hasieran, “Casa Modelo” haren helburu nagusia Gipuzkoako nekazaritza eta abeltzaintza indartzea zen, maila eta alderdi guztietan. 1904. urteaz geroztik, helburu nagusi horrez gain, baserritarren prestakuntzaren eta trebakuntzaren ardura hartu zuen bere gain, eta “Escuela de Capacitación Agraria Fraisoro” izenekoa bihurtu zen.

Helburu horiei eutsi die egun arte, eta garatu ere egin ditu. Ibilbide luze horretan, eskolak aldaketa eta gorabehera ugari izan ditu, baina ezinbestean jardun ahal izan gabe geratu den aldi labur batzuk kenduta, etengabe aritu eta aritzen da lanean Gipuzkoako nekazaritza eta abeltzaintzaren alde. 1997 tik 2012 ra iraila arte, Mendikoi Sozietate Publikoa eta ondoren Itsasmendikoiren parte izan da eta 2012ko irailatik aurrrera, Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailan dago Fraisoro Eskola.

MISIOA

FRAISORO ESKOLA Lanbide Heziketako ikastetxea da eta bere lan kulturaren ezaugarriak pertsonen garapena, talde lana, partaidetza, kooperazioa, berrikuntza, etengabeko hobekuntza, sektorea eta gizartearekiko kopromezua eta ingurunearekiko errespetua dira eta hezkuntza eragile eta hezitzaile komunitate bezala honako printzipio hauek ditu:

  • Ikaslearen garapen pertsonalari lagundu komunitate solidario batean.
  • Ikaslearen giza heziketari lagundu, gure gizartean kritikoak eta sortzaileak izan daitezen.
  • Ikasleari beharrezko ezagutzak eta teknikak irakatsi, kalitatezkoa eta integrala den formakuntza bidez, etorkizunean beste ikasketa batzuk egitea edo lan munduan sartzea ahalbidetuko dietenak.
  • Ezagutzak eta ikasteko nahiz lanerako ohiturak hartu.
  • Askatasun pertsonala eta oinarrizko eskubide, betebehar eta askatasuna sustatu.

BISIOA

Eskolan jorratzen diren atal guztietan, irakaskuntza, pedagogia, teknologia, proiektu, harreman, e.a eta gizartearekiko (sektore, hainbat eragile) ERREFERENTZIA ZENTRU izatea.

BALOREAK

  • Pertsonen garapena: Hobetu, ikasi, garapen pertsonala,formazioa.
  • Talde lana: Gehitu, elkarlana, lagundu, partekatu, elkarren osagarri izan.
  • Hobekuntza: Aurreratu, efizientzia.
  • Planifikazioa: Antolaketa, programazioa, proiekzioa.
  • Partaidetza: Aportatu, elkarlana, parte hartu, lagundu, partekatu.
  • Berrikuntza: Bilatu, imaginatu, sortu.
  • Proaktibitatea: Iniziatiba, kreatibitatea, aurreratu.
  • Kooperazioa: kolaborazioa, partaidetza, ekarpena, elkarlana.
  • Sektore eta Gizartearekin konpromezua: Akordioak, hobekuntza hitzarmena.
  • Ingurugiroarekiko errespetua: garbitasuna.

FRAISORO POLITIKA

Fraisoro Eskolak kalitatea bere filosofiaren eta estrategiaren zati ezinbestekotzat hartzen du, horretarako interes talde desberdinen beharrak ezagutu eta ahal duen neurrian beteaz.

Fraisoro LHIIko zuzendaritzak, ikastetxeko gainerako kideekin batera, bere bezeroei kalitatezko zerbitzua eskaintzeko konpromisoa hartzen du, ingurumena zainduz eta bere jarduera-eremuan aritzen direnen segurtasuna bermatuz.

Beraz, hona gure eguneroko ahaleginak:

  • Hobekuntza jarraia bultzatu.
  • Kalitate sitema etengabe hobetu eta jarduera-eremu guztietan ezarri.
  • Gure jarduerari dagozkion lege-eskakizunak bete.
  • Ikastetxean edota haren izenean egiten diren jardueren ondorioz kutsadura saihestuz eta langileen segurtasuna eta osasuna prebenitu.
  • Ikastetxearen helburuak ezartzeko, jakinarazteko eta bermatzeko Kudeaketa Politika hau hartu erreferentzia marko bezala.
  • Interes taldeen beharrak ezagutu, aportazioak jaso eta parte hartzea bultzatu.
  • Metodologia parte hartzaileak eta talde lana bultzatu, gaitasun teknikoetaz gain gaitasun sozial eta zeharkakoak landuz.