Tituluak

Zikloa amaitu dutenentzako titulua eskuratzeko prozedura

1. ESKOLARA ETORRI ESKAERA GAUZATZEKO: Familia handien kasuan, ekarri eguneratutako egiaztagiria, jabedunaren NANa eta izen abizenekin. Titulua ikasleak edo baimendutakoek eskuratu ahalko dute

1. BANKURA JOAN idazkaritzan emango dizuten ordainketa orriarekin, eta dagokizun ordainketa

1. ESKOLARA ITZULI ORDAINKETA ZIURTAGIRIAREKIN. Tituluaren ordezko agiria emango zaio ikasleari. Behin betiko titulua eskuratu bitartean, berau ordezkatzen duen dokumentu ofiziala

1. BEHIN BETIKO TITULUA Eskaera egin eta urte t´erdian bataz beste jasoko dugu. Epe hau gainditu eta gero eskolara etorri dezakezu

Besteak

1. ESPEDIENTE AKADEMIKOA: IKASGUNEAren bidez, notak jasotzen dituen espedientea Espediente Akademikoa atalean eskuratu: Gogoratu izen ematea www.ikasgunea.eus .

1. B2 (euskaraz salbuetsitako ziurtagiria, D ereduko goi zikloentzako soilik): IKASGUNEaren bidez eskuratuko da (apartado Historial académico)

1. FITOSANITARIOEN KARNETA(MAILA KUALIFIKATUA) Behin zikloa gaindituta, zentroak berak tramitea egiten du. Hau egin eta gero hiru hilabeteren bat jasotzen ditugu eta zuen helbidera bidaltzen. Gogoratu aurretik zure NANaren kopia eta 2 argazki originalak aurkeztu behar dituzula.

1. TASATZAILEEN KARNETA Behin “Basoa eta Natura-Ingurunea kudeatzea” gaindituta eta dagokion titulua eskatuta, Gipuzkoako Foru Aldundiko Baso Zerbitzura (Plaza Gipuzkoa s/n-Donostia) joan beharko duzu hurrengo dokumentazioarekin: NAN Fotokopia, tituluaren frogagiria eta originala.

+ Info: Secretaría 943692162 o fraisoro@fraisoroeskola.eus

Utzi mezua