Arrakasta itzela ikasleek egindako Petritegiko gabonetako zuhaitzak

2016/01/14 Erantzunak desaktibatuta daude Arrakasta itzela ikasleek egindako Petritegiko gabonetako zuhaitzak sarreran Elkarlanean,Lore-artea,Lorezaintza Fraisoro Eskola

Fraisoro Eskolako 2.mailako Lorezaintza ikasleek, Amaia, Arkaitz eta Jaione irakasleen gidaritzapean, praktiketan, Petritegi Sagardotegirako egin zuten gabonetako zuhaitz apaingarriak arrakasta itzela izan du. Zuhaitza egiteko ikasleek ia 300 sagardo botila berrerabili zituzten, sagarrak, gaztainak eta hostoak ere tartekatuz. Azken efektu ikusgarria argiekin lortu zuten. Sagardotegira hurbildu dhttp://www.fraisoroeskola.eus/iren askok, zuhaitzarekin argazkiak atera dituzte, abenduan zehar protagonismoa berezia lortuz kupel artean. Petritegiko  kideek esanda, ikasleek egindako zuhaitz apaingarriaren argazkiak, munduko txoko ugaritara iritsiko dira: Euskal Herria, Frantzia, Alemania eta nola ez, Japoniara!!  TXOOTX!!

Petritegi 1Petritegi 2Petritegi 3